Meestgestelde vragen (FAQ)
Wanneer je het Premium, Premium Deluxe pakket of hostingpakket gebruikt, krijg je altijd de mogelijkheid 1 of meerdere e-mailadressen aan te maken.
Heb je slechts alleen een zakelijke eigen e-mailadres nodig? Kies dan voor onze Alleen-E-mail-Pakketten!
Maar hoe maak je nu precies een eigen e-mailadres aan?
Of hoe stel je deze in? Dit kan via je DirectAdmin controlepanel. Hieronder vind je stap voor stap beschreven hoe dit werkt:
Klik hieronder om in te loggen via DirectAdmin:
1. Nadat je bent ingelogd, kom je in het DirectAdmin controlepanel, dit ziet er ongeveer zo uit:
2. Je ziet in je menu hierboven een aantal mogelijkheden, kies in dit geval de optie: "E-mail Accounts"
3. Er is vervolgens een overzicht te zien waar je nieuwe e-mailadressen kunt aanmaken, klik hiervoor op "Account aanmaken"
4. Nu is het tijd om je e-mailadres naam te kiezen, dit kunnen b.v. "info" zijn, maar ook "support" of simpelweg je voornaam. Klik vervolgens onderaan op "Account aanmaken" en jouw zakelijke eigen e-mailadres is aangemaakt!
Zo simpel is het!
- e-mail, e-mail instellen, mail, eigen mail, mailadres aanmaken, e-mailadres instellen, hoe stel ik mijn e-mailadres in
- 48 gebruikers vonden dit artikel nuttig